Svar På Kommentar.

jelena :) om Bad update.:
hey, I can`t speak Swedish so I translate everything you write, but I hope you can speek English otherwise you'll have to translate, but now I'll ask my question, do you have a own horse? and are you to completely in love with justin? where do you live then? :)

Ja som tur så kan jag ju prata engelska :)
Och nej jag har inte en egen häst utan jag rider Lotus åt hans ägare som inte har tid.
Haha ja man kan väl säga att jag är helt kär i Justin ! ;)
Jag bor i Flen.

lisa. om Bad update.:
kunde du lägga upp en bild på dig och patricia ?:) du svarade på allas förutom min fråga :(

Ja det kan jag väl göra :) Förlåt om jag missade din fråga, inte meningen..

emme om
Bad update.:
hur länge har du ridit ? :) fint håret vart :)

Tack ! :)
Hm, jag har ridit i snart 5 år tror jag det blir.
   
 
   
 
   
 

Kommentarer
Postat av: jelena

flen?:S i live in argentina :)

2011-08-19 @ 13:28:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback