Bad update.

Dålig uppdatering, jag vet & jag ska försöka bli bättre. Men det har varit så fullt upp just nu.
Iallafall jag tonade ju håret i tisdags och ni kanske vill se hur det blev ?  haha bara så att ni vet så är det typ svart :o Men det kommer bli ljusare efter några tvättar.. Nu har jag inga bilder där man ser mitt ansikte så ni får bara på håret :)



Asså mitt hår är liksom helt ofixat på bilderna, har ju till&med pyamas på 2 bilder :o Så ni vet..
Och jag vet att jag inte har lagt upp bild på det jag köpte än ska försöka fixa det idag.. Sen är det några som vill att jag ska lägga ut en film på när jag rider, kan kanske fixa det nästa gång, jag har ju några filmer redan men ingen som jag vill lägga ut direkt.. hah
Sen är det några som vill att jag ska ha frågestund oxå.. hm kanske inte riktigt nu fårse..
Nu ska jag nog kolla film (Never Say Never) ^^ Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

håret vart ju riktigt bra !

2011-08-18 @ 19:20:29
Postat av: emme

hur länge har du ridit ? :) fint håret vart :)

2011-08-18 @ 19:21:30
Postat av: lisa.

kunde du lägga upp en bild på dig och patricia ?:) du svarade på allas förutom min fråga :(

2011-08-18 @ 19:24:04
Postat av: jelena :)

hey, I can`t speak Swedish so I translate everything you write, but I hope you can speek English otherwise you'll have to translate, but now I'll ask my question, do you have a own horse? and are you to completely in love with justin? where do you live then? :)

2011-08-18 @ 19:32:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback