SJUK.

Jag gick inte till skolan idag, för jag är sjuk... Men jag tänkte att jag kan gå till skolan typ halv 12 så kan jag vara me på floda, Vill inte missa det. Men jag har ju 1 BIG problem ! Jag vet inte vad jag ska ha på mig ?! O_o Man ska ha svart och vitt men jag har typ inge svart och vitt ... :/ Men det löser sig nog. Just nu så äter jag ''frukost'' .
Asså jag är så j*vla sugen på att ta hål i naveln ! Jag ska ju göra det :D men måste vänta lite tills jag har växt lite mer för annars kanske jag måste ta om, om det blir infektion eller nåt...
Aja nu ska jag väl gå och rota lite i min garderob och se om jag hittar nåt. PUSS'N

I want ! ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback