Ledig dag :D

Ja idag har man ju varit ledig from the fucking school, Häärligt härligt ;)
Aja jag va iaf i e-tuna en stund på förmiddan... Mamma skulle typ till nån doktor där så då va jag så smart och tänkte att om jag hängde med så kanske man skulle kunna tigga till sig nåt ;) Jag fick iaf ett par shorts, korta jeans eller hur man nu ska förklara xD  & en tröja. Men jag är ju så jävla smart så jag RÅKAR ta fel storlek ... Så måste åka tillbaka nån dag och byta, men det gör ju inte mig något ;) Senare så drog jag till stallet (Y) & nu sitter jag här och käkar glass :D Imorrn så är man ju ledig igen (bara våran klass, beacuse we are the best ! ;) aja jag ska inte skryta mer nu...
PUSS'N

Ni får en JÄÄTTE gammal bild på mig, bara för att jag inte har några nya ^^

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback