LEDIG :D

Tjena !
Ja idag är man ju ledig, de e naijs ;) försökte få pappa att åka till k-holm idag för jag behöver köpa några saker, men han vägrar :( men jaja man får väl hitta på nåt annat då... Igår var det ju floda konsert & det gick ju ganska bra iaf haha & jag hitta faktist något som jag kunde ha på mig i sista sek :D trodde jag skulle få panik... Men det var iaf kul.
I onsdags så visa ju vi runt dom nya 6:orna, Dom var jätte små allihopa ju O_o Så liten var iaf inte jag förra året ;) Jag vill sola ! Men som vanligt finns det ju ingen sol -.-
GASSH vad jag längtar tills på TISDAG ! :D 
aja ni får ha det så bra nu. PUSS'N


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback