Hemma.

Kom nyss hem, nu käkar jag en macka och dricker oboy :) Imorrn äre måndag hatar måndagar skolan är så jävla jobbig då... Men sen på kvällen så ska man ju ut till stallet och rida, ska hoppa Penny :D Sen på tisdag så ska jag ju tona och klippa håret, kanske lägger upp en bild senare på tisdagen (om det blir bra^^) haha tänk om det blir jätte fult ? men aja allt är väl ändå bättre än det jag har nu ...
Föresten så har jag hittat en skit snygg jeansjacka på gina som jag måste ha ! ;)


Och ett par urgulliga ballerinaskor :D

Och dom här snygga skorna ;) Tänk dom till ett par lacktights typ nån vit tunika elr nåt & en skinnjacka, typ snyggt eller snyggt ?! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback