VARFÖR ?!

Varför går det inte att lägga upp headern som jag har gjort, Har försökt typ 100 gånger men det går verkligen inte ! -.- aja får försköka fixa det nån annan gång...
Har precis tagit på mig bikini överdel och shorts & nu väntar jag på att Patricia ska komma hit för då drar vi ut och solar (H) Sen ska jag ut och rida Lotus hade tänkt rida lite barbacka på honom idag, första gången på honom men det är tydligen det bästa han vet :)  Imorrn hade jag och Patricia tänkt att vi skulle dra till örebro och bada, asså i ett badhus kommer inte ihåg vad det heter men det är typ as nice där ;) Sen så tänkte vi bara passa på att köpa ett par skor oxå medans man ändå är där ;) Men vi har ju liksom 1 problem, vi har ingen skjuts... Men man kanske kan åka tåg eller nåt ? 
aja nu kommer hon snart så måste kila, Puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback