Dålig uppdatering.

Förlåt för dålig uppdatering men jag har haft så fullt upp ...
Men iaf nu så är man ju inte blond längre (STOLT) haha, Men har inte hunnit tagit några bilder än men ska försöka fixa det så ni kan få se :D  Asså shiit vi går ju bara i skolan 6 dagar till om man räknar bort alla lediga dagar, Fett naijs ju ;) Har fortfarande inte lagt upp nån bild på min klänning som jag ska ha på skolavslutningen aja kanske gör det sen. Imorrn så drar jag nog till e-tuna tror jag, Jag måste köpa några saker ... Eller det är ju röddag imorrn har dom öppet då ? :o Annars får jag väl åka på fredag. Fast det är ju röddag då med ? ah jag vet inte får fråga mamma xD
aja nu ska jag duscha sen kolla film I Think ^^


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback