Växjö

Hej, vet att jag inte har uppdaterat på typ as länge.. men jag har inte haft tid. Skulle mobilblogga imorse när vi åkte bil men då hade jag ingen täckning -.- Men jag har med mig min laptop så jag kan blogga under dom här 6 dagarna :)
Iallafall just nu sitter jag här och väntar på att min ansiktsmask ska torka.
Vi har inte hunnit gjort så mycket idag för vi kom till hotellet runt 4 sen gick vi upp och kolla vårt rum och så, & det var fel rum än vad vi hade beställt så då fick vi byta och hålla på... sen var klockan typ 5 och då vila vi, kollade tv och jag fixade mig lite sen kl 6 så gick vi ut på stan och kolla ''läget'' sen letade vi upp en resturang och åt. Efter det så gick vi runt och kollade lite till och handlade lite grejor. Sen skulle vi egentligen gå och kolla på bio klockan 9 men vi orkade inte så vi gick ner till poolen och jacuzzin och bara tog det lugnt till typ kl 10 :) Sen dess har jag bara typ kollat tv och varit allmänt lat.
Imorgon så blire lite shopping, bio, bada & massa annat nice så vet inte när jag bloggar imorgon, det blir väl förmodligen nångång på kvällen.. aja nu orkar jag verkligen inte skriva mer så jag säger godnatt till er nu, Kram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback