Rubriiik

Hej, jag vet att jag aldrig bloggade igår men jag glömde + att jag var skit trött..
Asså det var fett nice igår, måste verkligen göras om ! :) Men iallafall när jag kom hem igår så typ vila jag 1 timme eller nåt sen åkte jag ut till Lotus och red, Han var väldigt ivrig, pigg och försökte till och med bocka av mig en gång .. Men tränade iallafall på galoppombyte, det gick väl sådär inte riktigt som man hade tänkt sig , hah aja idag åker jag till honom igen men idag tänkte jag bara ta en lite lugnare barbacka tur :)

(Inte bild från igår)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fråga

Du brukar du följa Linnea Swärds blogg?

2011-07-04 @ 16:16:29
Postat av: Anonym

Brukar du följa Linnea Swärds blogg eller?

2011-07-06 @ 18:59:47
Postat av: Veronica

Nej jag följer inte Linnea Swärds blogg. Hurså ? :)

2011-07-07 @ 13:13:45
Postat av: Anonym

jag bara undrar, eftersom att hon är grymt duktig, och har ridit på finntorp förut

2011-07-10 @ 12:15:33
Postat av: veronica

Aha okej.

2011-07-10 @ 13:27:24

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback