Hej, förlåt för den jätte dåliga uppdaterinen jag skulle ha bloggat när jag kom hem från malmamarknaden i förrgår men när jag kom hem så mådde jag typ illa och klockan var rätt så mycket så jag gick och la mig direkt typ.. & igår så orkade jag inte och jag hade ändå inget att skriva. Kl 6 ikväll så åker jag och rider Lotus.. Asså jag är fett avis på Patricia, för hon är i marocko & hon får liksom bli fett brun och allt O_o Medans jag sitter här som värsta blekis och bara glor -.-
aja nu ska jag nog gå och kolla på NSN så att jag blir på bättre humör :) Kram.

Love ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det någon ung ryttare du tycker är riktigt bra?



Om du får välja mellan

1.Lina Dolk

2. Linnea Philipson

3.Linnea Swärd



Vem har sötast häst av dom och så tycker du?

2011-08-02 @ 22:07:36
Postat av: Veronica

Oj, det var en svår fråga eftersom jag knappt har sett någon av dom rida.. Jag har nog bara sett Linnea Philipson rida och jag tycker att hon är jätte duktig och rider jätte bara men kan tyvär inte svara på frågan om vem som rider bäst. Måste se alla rida först.

Vem som har sötast häst vet jag inte heller :P ..

2011-08-04 @ 12:25:40
Postat av: Anonym

Tack för svaret :)

2011-08-04 @ 22:35:02
Postat av: Veronica

Så lite så :)

2011-08-05 @ 13:02:43

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback