Snart..

Hello.
Håller på att packar lite saker för kl 6 ska jag ut till finntorp och sova i vindskyddet där :) Alltså inte ensam då utan med frust..  Vi ska typ grilla, bada & massa skit ;D Kommer typ DÖ för det finns säkert JÄTTE mycket småkryp där :/ Hoppas bara att det inte börjar regna och åska för det är ju några ganska mörka moln lite längre bort ... 
Har ju såklart köpt största redbullen oxå så att man inte somnar, eftersom jag gick upp kl 9 i morse och åkte ut till stallet för att kolla på en hopptävling och träffa hästarna :) Imorrn vet jag inte vilken tid jag kommer hem så vet inte när jag kan blogga då för på kvällen tror jag att jag ska sticka ut till Lotus, men vi får se.. Kanske kan mobilblogga ? ah vet inte.

Haha hoppas man inte blir uppäten av myggen ? ..
Nu måste jag kila ska äta kycklingsallad sen är det väl dags att dra, Puss 
 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback