Städat..

Har precis städat klart mitt rum och min garderob,  jobbigt men som tur så har man ju en underbar syster som kan hjälpa en ;) Tack Patricia hade ju fan inte orkat allt de där själv..
Har typ bara städat idag, eller jag red förut på dan oxå :) Har planerat att jag ska måla om mina väggar lila, vitt i taket & en vit ryamatta tror jag dom heter? Iallafall en sån över hela golvet som sitter fast. Sen ska jag typ köpa en golvspegel, nytt sminkbord & en ny tv bänk, Sen skulle jag ju gärna vilja ha en ny säng (större) men det kommer jag ju aldrig få -.-
aja nu ska jag väl glo på tv eller nåt, Kram


Kommentarer
Postat av: Alice

Det kommer säkert bli jätte fint !!<3333

2011-07-12 @ 14:57:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback