Ny duschad.

Kom precis ut från en skön dusch så nu känner man sig fräsh igen :)
Tänkte bara skriva lite om dagen idag .. Vaknade vid halv 9 imorse och gjorde mig iårdning sen gick vi ner och åt frukost. Efter det så gick vi upp igen och jag somnade typ i en timme och då var klockan typ 12, då bytte jag om igen, fixade mig & åt min risifrutti. Sen drog vi ut på stan och shoppade lite jag köpte inte så mycket idag men har ju några dagar till på mig .. Jag köpte iallafall en svart kjol, ett vitt linne & en liten väska typ ? kan visa bild.. Efter det så gick vi och tog en fika sen gick vi till hotellet och vilade 2 timmar. Sen gick vi ut och åt, sen klockan typ 8 gick vi ner till poolen och bastun till typ halv 10. Sen gick vi till coop som typ bara ligger runt hörnet och köpte lite godsaker som jag sitter och äter nu :)
Här är det jag köpte, Kram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback