Mobilblogg

Tänkte mobilblogga lite för jag orkar inte gå upp till pappas dator och min är så jävla seg. Iallafall just nu så ligger jag i sängen och kollar film, ska väl snart gå och lägga mig för jag ska typ till vårdcentralen klockan 10 imorn, För min högra hand är jätte svullen, gör ont och kliar jätte mycket jag har typ blivit biten av nåt, tror jag...? Va med pernilla och ronja förut idag vi gjorde väl inget speciellt, typ Chilla bara. Imorn blir det förmodligen att kolla bio, HarryPotter och dödsrelikerna del 2. Älskar HarryPotter filmerna, dom är så jävla bra ! :-) Aja nu är filmen slut så ska väl göra iårdning mig och sen sova, Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback