Bad update.

Hej, förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har haft så fullt upp och dom små stunderna man inte gör nåt vill man bara vila/sova..
Kom iallafall hem från växjö för en stund sen, vi åkte därifrån lite innan 6 och kom typ hem vid halv 11 kvart i 11. Innan vi åkte så var jag på spa :) det var superskönt jag fick ansiktsbehandling och hårbottenmassage. Sen köpte jag några ansiktsprodukter som dom rekomenderade :) Sen var vi på nån outlett där dom sålde massa grejer i glas, jag köpte en lila skål och en lila ljuslykta, sen köpte jag lite strumpor och halsband skulle ha fått vita converse men dom var slut :( så det får bli en annan gång. Imorrn ska jag träffa Patricia, har saknat henne grymt mycket så det ska bli kul.. 

OMG ! FICK ETT SMS NU FRÅN CDON ATT NEVER SAY NEVER HAR LEVERERATS SÅ DEN KOMMER TYP IMORRN ! :D :D OMG  JAG TYP DÖR AV LYCKA !? :D :D :D :D ♥ ♥

aja nu ska jag sova har gått och lagt mig vid 4 varje natt på hotellen och sen liksom gått upp kl 8 för att frukosten serveras så jävla tidigt på hotell .. så jag är typ as trött. Godnatt :D ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback