Kommentera lite mer TACK !

Hello sunshines !
Hur mår ni ? :) jag har typ inte bloggat på as länge och ber såklart om ursäkt för det.. och jag ska inte ljuga för er och säga att jag har haft fullt upp med annat osv för det har jag icke.  Jag har helt enkelt inte haft lust o blogga.. Sånt kan ju oxå hända ibland ^^  Just nu sitter jag och kollar runt lite på hur jag vill fixa mitt hår med färgen, permanenta & toppa.. ska ju får göra det nu innan skolan, med fägen så hade jag tänkt mig nån sorts brun, med permanenta så hade jag tänkt få upp håret mer & typ lite lockar för det bara lägger sig hela tiden och är så tråkigt.. & med toppningen så tänkte jag bara lite lite, för mitt hår är ju jätte kort :(
aja dom här dagarna jag inte har bloggat så har jag inte gjort så mycket jag har typ bara ridit Perlan och Lotus, städat o kollat på NSN, vilket liv jag har (H) På söndag kommer Patricia hem :D har saknat henne grymt mycket ! så det ska bli nice o träffa henne :) aja jag har inge mer ''intressant'' o skriva förutom att ni är urdåliga på att kommentera så det blir tråkigt för mig att blogga och jag bloggar mer sällan då .... Kram ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla^^

Du uppdaterar ju typ.. aldrig ?

woho, nu fick du en liten kommentar :D ♥

2011-08-07 @ 04:09:42
URL: http://nillazz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback