Söndag.

Hello.
Jag är inte så jätte duktig längre för jag gick upp kvart över 12 idag, & gick & la mig vid 2 igårkväll .. Så skulle det ju inte gå till, Jag skulle gått & lagt mig 11/12 & gått upp 7/8 tänkte jag :/ hah vetefan hur jag ska komma upp imorrn för jag kommer typ aldrig somna ikväll.
Iallafall jag har precis käkat lite frukost, snart ska jag väl fixa mig för sen ska jag möta upp Patricia för vi ska upp till ica & handla lite saker. Sen när jag kommer hem ska jag väl fixa mina naglar för dom ser inte sådär jätte bra ut direkt.. Efter det vet jag inte vad jag hittar på ? Kanske någon som vill ses sista dan på sommarlovet ? :)
& förlåt för att jag bara uppdaterade 1 gång igår men men..
Jag skulle ju lägga upp en bild på mig & Patricia & jag tänkte göra det nu, men nu går det inte att ladda upp bilder.. vetefan varför ? aja gör väl det nästa gång då. Puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback