Chillar..

Hej.
Har precis kollat klart på en film, såg på Sex And The City2 har inte sett den på länge så det var på tiden :) Asså visst har jag blivit bättre på att uppdatera ? Men det är bara för att ni har börjat kommentera lite.. Desto mer ni kommenterar desto mer inlägg blir det ;)
Just nu sitter jag bara & tar det lite lugnt, lyssnar på musik & så. Asså om typ exakt en vecka ska jag till ullared ju ! Awesome :D & imorrn så kan jag säga att iövermorgon så börjar skolan, inte lika awesome direkt -.- aja nu ska jag kolla lite kläder på nätet & se om man hittar någe snyggt..
Var ju i K-holm idag, Tänkte bara visa vad jag köpte, inget speciellt det jag egentligen skulle ha var mappar till skolan men ups det följde visst med lite andra saker hem oxå :o

Haha köpte till&med en kudde O_o
& Jag har inte köpt ljusstaken som står på bordet om någon tror det.
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad köpte du för något på hm och lindex? ;)

2011-08-20 @ 11:51:46
Postat av: Anonym

*åhlens menade jag ...

2011-08-20 @ 11:52:32
Postat av: lisa.

när kommer bilden på dig och patricia som jag väntat på?:)

2011-08-20 @ 12:03:16

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback