Tisdag.

Hello Sunshines ! :)
Tänkte bara berätta lite om min dag idag, haha fett nördig jag låter -.- 
Iallafall imorse vaknade jag typ vid 12 eller nåt & då satte jag mig vid datan några timmar till typ 3 sen städa jag mitt rum & massa skit, sen kl typ 6 så drog jag ut & träffa Pernilla, Emelie, Ronia & Tilde. Men sen vid typ 7 så drog Ronia & Tilde hem så då drog jag Pernilla & Emelie hem till Pernilla för dom skulle hämta pengar, sen gick vi upp till rix. Efter det så var vi bara ute och chilla lite tills det började åska, då gick vi till Pernilla och kolla film. Fyfan vad grymt kul vi hade asså ! :) Sen kl typ 10 så kunde Pernilla inte va med oss längre så jag & Emelie gick ut, Fyfan ni skulle bara veta hur jävla kul vi hade typ flummade sönder asså ! Har inte haft sådär jävla kul på länge ! :D Vi typ garva ihjäl oss haha.. Sen kl 12 så drog jag hem och nu sitter jag vid datan igen som vanligt.. Tror inte jag ska sova inatt, känns som om jag aldrig kommer bli trött.
Aja har inge mer att skriva just nu .. Så godnatt till alla osociala som ska sova ;) Kram.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback