Tack för dagen tjejer ♥

Hej, jag vet att det inte blir så jätte mycket uppdateringar nu under dagarna men skolan tar typ kål på mig.. Iallafall efter skolan idag så drog jag & Pernilla hem till mig & käkade lite & jag fixade mig sen så drog vi ut & träffade Ronia & Patricia. Har haft en underbart rolig kväll med dom, flummande liksom sönder & skämde ut oss samtidigt.. Haha vill ni veta en sak ? :D jag & Ronia har världens bästa humor, vi kan liksom asg åt precis allting hur länge som helst :o haha
Utan min & Ronias humor i skolan så hade jag aldrig överlevt skolan hah.. Men sen åkte Ronia hem vid 7 typ :( & när vi satt & väntade på hennes buss så kom det en jävla fullgubbe & börja snacka med oss, han sa typ att vi inte skulle sitta & snacka skit, att vi skulle åka till köpenhamn & segla & massa skit & han stog typ as nära oss när han pratade så man kände hans äckliga andedräkt, sen bara typ slog han knytnäven mot sin hand, & vi trodde fan att han typ skulle börja slå Ronia :o Men då drog vi fett scary de va :o
aja nu ska jag typ kolla film eller nåt sen försöka sova.. Puss ♥




Bilder från kvällen ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Shakiie shakiie babes!

Tack själv gummsi, hahahaha :D <3

2011-08-24 @ 22:51:40
URL: http://nillazz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback