Hemma.

Hej alla söta.
Kom nyss hem från Patricia och nu sitter jag och drogar Justins nya låt som vanligt, galeet bra asså ! ;) Iallafall imorse så vaknade jag typ halv 12 pga att Patricia dampade sönder på telefonen och sa att vi skulle rida kl tjugo över 12 så fick typ skynda mig som fan för att hinna.. så åkte vi och red Perlan och Lotus, sen skjutsa dom hem mig, och Patricia åkte typ till finntorp så jag duschade och fixade mig. Sen hämta dom upp mig igen när hon hade varit där, så åkte vi hem till Patricia och typ snacka massa, vi har ju inte träffats på jätte länge så det fanns ju mycket att prata om .. Sen stack vi ut typ vid halv 8 eller nåt och träffa Pernilla. Sen drog vi hem till Patricia typ vid halv 10 och så skulle vi kolla på NSN men det hann vi inte så vi typ bara satt vid datan och chilla tills jag drog hem. Och nu ska jag sova är typ as trött.. Imorrn ska jag va med Pernilla tror jag och äntligen hämta hem min Justin Bieber 3D poster från malmamarknaden :) Puss. 

Love ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback