Hemma .

Ja nu är jag hemma igen, hade egentligen tänkt göra ett inlägg när jag kom hem från E-tuna. Men vi kom hem typ vid 5 & då duschade jag & fixa mig sen drog jag ut & träffade Pernilla & Patricia ... Vi var typ ute en stund & bara chilla, sen drog vi hem till Pernilla & kollade film. Kan kanske lägga upp bild på det jag köpte, men då får det bli imorrn för kläderna finns typ inte på deras hemsida & orkar liksom inte hålla på att ta bilder mitt i natten -.- 
ah nu ska jag kolla film & sen typ sova.. måste ju typ börja gå & lägga mig tidigare nu för snart börjar ju skolan igen -.- Puss.


Kommentarer
Postat av: louise

vi har inte fått bilderna på kläderna än...

2011-08-18 @ 13:18:42

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback