Fredag.

Hello sunshines !
Jag kom nyss hem, Jag slutade typ tjugo i 1 men sen så åkte jag me Pappa & handlade så jag kom hem för bara en liten stund sen. Halv 6/6 typ så ska jag till Patricia sen ungefär vid 1 på natten så åker vi bil till nyköping sen tar vi bussen där som går kl 3 & vi är väl typ framme vid 7/8 på morgonen. Får försöka att sova på bussen annars kommer jag ju aldrig orka..  Nu ska jag ladda ner lite låtar på mobilen så att man har nånting att lyssna på sen. Efter det så ska jag väl bara packa några små grejer, äta & sen dra till Patricia :) Men ni får ha det så bra kanske kan mobilblogga nångång.. annars så gör jag det på söndag. Puss ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback