Fredag :D

Tjeena ! ;)
Jag är trööööööött bara så att ni vet, haha -.- Idag så va jag med Patricia och vi gjorde jätte goda milkshakes och hade typ as långa sugrör haha :D och så mixade vi typ massa grönsaker och åt, visst är vi duktiga ? :D Imorrn äre valborg och det firar man med bästa Patricia :) och vi drar såklart till malmköping och firar där, man kan ju inte fira valborg i flen, liksom hur kul är det haha ? Firar man ens valborg här ? O_o aja vet inte. Nu ska jag sova för jag är typ as trött ... PUSS'N

Haha min fina milkshake och grönsaksröra :D Det ser typ as äckligt ut men det är skit gott ...

Ni får en till bild bara för att jag vill visa mina mega långa sugrör (a)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback