Allt typ skiter sig ?

Hello!
Jag vaknade för en stund sen, Nu käkar jag frukost. Jag gick inte till skolan idag heller... Asså jag måste bli bättre till imorrn, Det är ju förfan valborg då ?! Och på söndag ska jag ju tävla :/ aja vi får väl se hur det blir. Idag så ska jag väl inte göra så mycket kanske fråga om nån har lust att va en stund, Jag skulle ha åkt till e-tuna med Pernilla och träffa ingrid och göra massa saker, Men det sket sig ju -.- aja vi kanske kan göra det nästa helg istället. Nu tror jag att jag ska gå ut till studsmattan och sola (a) Fast vet inte om jag vågar gå barfota ut tänk om det kommer getingar och humlor och sånt skit, Då måste jag ju kunna springa :( HAHA 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback