Snart...

Jag har inte sovit på hela natten :( Inatt mådde jag inte alls bra, jag hade jätte ont i magen, var jätte blek i ansiktet och så var jag yr... vet inte riktigt varför. Jag trodde fan att jag skulle spy :s Men nu mår jag mycket bättre :) Det måste vara nåt jag åt på dagen igår. aja om en stund springer jag ner till stationen och åker tåg till e-tuna, Jag hoppas verkligen att jag hittar den där klänningen, annars vet jag inte vad jag gör :o Dom där skiiiit snygga skorna blir det inge av, jag fick inte mer pengar :( Men jag får väl vänta ett tag med dom då... Jag MÅSTE iallafall ha dom ! ;D Nu måste jag rusa ! PUSS'N


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback