Hey ;)

Hej kom hem för en stund sen, det blev inge sola idag det började ju fan regna jävla piss väder :( Så jag Pernilla, Ronia och Patricia drog och åt pizza istället ;) Sen var Ronia tvungen att dra :( Så då drog vi hem till Pernilla en stund. Vi gick till och med ut i regnet till willys och köpte glass och dricka :) Skolan idag var väl okej ... lite flummigt som vanligt men det är ju bara normalt :) Imorrn kanske jag inte hinner blogga efter skolan eftersom att jag slutar 20 över 3 och sen drar jag ju till stallet kl 4. Men det blir väl iallafall ett inlägg på kvällen. Nu ska jag fortsätta roa mig med att glo på kläder, skor och sånt ;) PUSS'N 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback