Hemma ;)

Är med Patricia nu, vi kom hem för några timmar sen från stockholm :) Vi hade det ju såklart as naaijs ;D Jag köpte faktist inte så mycket, men det var inte meningen heller ... skulle egentligen typ bara köpa skor men blev lite annat oxå ;) Tänkte lägga upp lite bilder på det jag köpte, bilden på jeansen tog jag från nätet , orkade inte fota mer haha, ja ni vet ju att jag är laaaat .... aja här kommer bilderna.

Jeans från bikbok.

Ballerina skor från skopunkten.

Pumps från skopunkten.

5 st örhängen från ur och penn.

haha, bilden på tröjan blev fett fail ju xD aja den kommer iallafall från ohio.

Sen köpte jag 2 Justin Bieber posters oxå ;D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback