Fyfan.

Fyfan säger jag bara. På idrotten så skada jag min tå :( Det gör skiiiiiiiiit ont ! Ni skulle bara veta ...
Jag skulle sparka på en boll, sen så kommer någon och råkar sparka på min tå skiit hårt så det börjar ju såklart blöda för min nagel typ vek sig och skinnet öppnades haha vad trevlig jag känner mig nu... xD Ni vill inte se hur det ser ut , För det ser verkligen jätte äckligt ut... Har precis tagit en alvedon (stavning) Så nu känns det lite bättre iallafall men det gör fortfarande verkligen jätte ont. Jag kan inte ha skor på mig och kan knappt gå så jag fick åka hem kl 11 från skolan. Stallet blir ju inge av idag då heller ... Jag har bara legat i sängen, kollat film och nu sitter jag vid datan. Asså jag typ dör av smärta här ! :d Nu tror jag att jag ringer pappa och frågar om vi kan grilla ikväll, eftersom att jag inte kan gå så måste jag ju ringa till folk i samma hus... -.-

Ni får en bild på min mega coola katt (H)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback